sobota, 8 czerwca 2013

I am devil - historyjka powstania

Witajcie !

Dzisiaj będzie na temat ostatniego mojego autoportretu ….. skąd pomysł , stylizacja ?
Otóż w ostaniach dniach usłyszałem dwie ciekawe wypowiedzi na temat mej skromnej osoby .
Jedna to iż jestem osobą „niemożliwą do zdefiniowania” a druga, jeszcze bardziej mnie rozbawiła i zarazem ucieszyła, mianowicie że jestem jakiś dziwny, inny, że jestem dewiantem :) …... to chyba dobrze być innym ….. być sobą !! ….. I tu nasuwa się pytanie czy można oceniać ludzi po wyglądzie , tak naprawdę nic o nich nie wiedząc ?......... jasne że można !! tylko rzadko się zdarza aby te oceny pokrywały się z rzeczywistością !!..... czy w tym wypadku się pokrywają ? …... na to pytanie mogą odpowiedzieć jedynie osoby które mnie znają . …..

Właśnie dzięki powyższym opinią powstało auto które opatrzyłem tytułem:





I am devil

 

 

Foto zostało zmajstrowane  za pomocą  Canona 5dmII + 50 1,4 przymknięte  do f2,0
świeciło 580EX ubrane  w softboxa

 Diabelsko pozdrawiam  i zapraszam  !!









2 komentarze: