niedziela, 14 lutego 2010

Często odwiedzane miejsce....

Witajcie :)
Znowu kolejny ponury weekend za nami, słońca w ostatnim czasie jak na lekarstwo, strasznie ten okres zimowy źle wpływa na moje samopoczucie.Pocieszam się tym że za dwa tygodnie już marzec i coraz bliżej wiosny !!
Zmobilizowałem się dzisiaj i wybrałem się na spacer po swojej okolicy , odwiedziłem jedno jedyne ciekawe miejsce jakie tutaj się znajduje czyli Matyskę - Golgotę Beskidów - miejsce spacerów okolicznej ludności jak i turystów, pielgrzymów . Mimo zimowej aury spotkałem kilka osób. Pogoda taka nijaka niebo ołowiane , szaro . mimo tego popełniłem kilka kadrów którymi podzielę się z wami.

/>






canon 5D + 50 1,4

2 komentarze:

  1. Gracias por compartir estas bellas fotografías y por soportar el frío. Es la pasión del artista!
    Saludos desde el verano de Argentina, Joe

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, klimatyczne zdjęcia, zwłaszcza pierwsze i trzecie. Aż się zimno robi, kiedy patrzę na nie.

    OdpowiedzUsuń