sobota, 13 lutego 2010

Skromnie i kobieco - Katarzyna




Od czegoś trzeba zacząć !!
Przedstawiam Katarzynę , dziewczynę która napisała do mnie na gadulcu po odwiedzeniu mojej www . Zapytała czy istnieje możliwość aby mogła być bohaterką moich zdjęć ..... Zgodziłem się może dlatego że akurat stałem się posiadaczem pełnoklatkowego, wymarzonego canona 5D i bardzo chciałem go wypróbować. Nasza sesja była spontaniczna , krótki spacer po brzegu żywieckiego jeziora i kilka klapnięć lustra . Jednak dziewczyna zauroczyła mnie fotograficznie: swoją niebanalną urodą, która jest połączeniem skromności i kobiecości ( sami zobaczycie ).
Mam nadzieję że Katarzyna będzie miała ochotę stanąć jeszcze przed moim obiektywem .
Oto kilka obrazów z wyżej wspominaną bohaterką :







Canon 5D + 85mm 1,8

Więcej na : www

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz