poniedziałek, 26 kwietnia 2010

Katarzyna Lachendro - odsłoana krzesłowa



Witajcie !!
Wczoraj w moim obiektywie ponownie zagościła Kasia Lachendro. Krzesło jednak przynosi szczęście , bo znowu była piękna pogoda :)............ Kasia jest tegoroczną maturzystką , więc lada dzień stanie a raczej zasiądzie do maturalnej ławki :) Życzę powodzenia !! Dziewczyna o zjawiskowo - klimatycznej urodzie i pięknych włosach......... (trzymaj nożyczki z dala od nich) .......... przy tym bardzo sympatyczna i jakże wysportowana ale to zobaczycie w następnym wpisie , więc warto zaglądać !!
Przy okazji nadmienię że mam już następny pomysł aby wykorzystać jej sprawność fizyczną i właśnie teeeee włosy w fotografii , ale o tym na razie wiem tylko ja i Katarzyna , Wy zobaczycie efekt końcowy , myślę że niedługo :)
W pierwszej odsłonie ujęcia krzesłowe :









Tym razem fotografowałem sam , wiał wiatr i nie mogłem skorzystać z oświetlenia , więc w niektórych zdjęciach nie uzyskałem zaplanowanego efektu .

Nie obeszło się bez kaszkietu :)



Pozdrawiam
c.d.n

1 komentarz:

  1. Kasia faktycznie ma niezwykłą urodę,a zdjęcia bardzo fajne:)W kolorku i 4 patrząc z góry mi najbardziej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń