środa, 10 marca 2010

ABBA


Witajcie drodzy zaglądający !!

Dzisiaj napisze kilka słów o ostatnich bohaterach którzy odcisnęli ślad na matrycy mego aparatu.
Mianowicie w zeszłą niedziele miałem okazje fotografować czwórkę muzyków - dwie Panie i dwaj Panowie....... jak to się zrodziło? ....za pośrednictwem serwisu maxmodels trafiła kiedyś przed mój obiektyw jedna z Pań o pseudonimie Asteya ( www.asteya.pl ), wykonałem jej kilka portretów i na tyle się spodobało że jakiś czas temu otrzymałem od niej propozycje wykonania właśnie tych zdjęć. Zazwyczaj fotografuje plenery i lubię światło zastane a tutaj musiałem się zmierzyć z ciemnymi pomieszczeniami klubu K2 w Kocierzu gdzie odbyła się sesja . Przyznam się że kiedy dotarłem na miejsce w towarzystwie kolegi Marcina , który również jest pasjonatem fotografii lekko zwątpiłem w swoje siły, było tam ciemniej niż sobie wyobrażałem :)........ale kto powiedział że będzie łatwo :)Rozłożenie sprzętu i do dzieła . Po bohaterach sesji było widać mocne " zmęczenie" (w szczególności po męskiej części) - spowodowane występem który dawali poprzedniej nocy z okazji dnia kobiet. W sesji dominowały Panie Asteya i Iza . Ale dość pisanie i czas aby pokazać efekty mojej pracy :) na początek Iza :







Podziękowania dla Marcina Zemlika za pomoc :)

C.D.N
bonus


5D+ 50 1,4 +85 1,8 + lampy, parasolki , blenda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz