piątek, 5 marca 2010

Projekt L E G I T Y M A C Y J N I E

Witajcie
Popijając poranną kawę postanowiłem wystukać kilka zdań na temat mojego wczorajszego porządkowania , starych dokumentów , rachunków itp . Właśnie podczas tego zajęcia znalazłem kilka starych dokumentów takich jak : moja legitymacja szkolna z czasów podstawówki ..... (ależ to było dawno) ......, kartę rowerową oraz stare legitymacje ubezpieczeniowe rodziców . To właśnie te stare wyblakłe szare zdjęcia które znajdują się na ich kartach podsunęły mi myśl wykonania czegoś podobnego ..... Na pierwszy ogień poszedłem ja . Kawałek wolnej ściany , ustawienie lampy , blendy , szybka stylizacja :) , ustawienie ostrości i klap ! ( migawkę wyzwolił mój sześcioletni syn Damian ) Efekt... hmmm .... fotogeniczny nie jetem tym bardziej ładny :) , muszka się skrzywiła ..... szybka konwersja do B&W , zabiegi poziomami , dodanie winiety i gotowe !!
Spodobało mi się na tyle że wieczorem postawiłem pod ścianą moją żonę Halinę :)
Ciekawe kto będzie następny !?
Pozdrawiam





5D+85 1,8 + lampa + blenda + obróbka w programie Gimp

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz