wtorek, 23 marca 2010

Agnieszka i tulipany .........


Witajcie
W ubiegłą niedziele która była notabene pierwszym dniem wiosny ......... hura :)!!!
miałem przyjemność gościć przed swoim obiektywem osobę o imieniu Agnieszka .
Pomysł sesji był Agnieszki tzn motyw tulipanowy , ja wybrałem miejsce - Bielskie Podcienie. W mojej głowie tkwiło kilka kadrów związanych z tym klimatycznym zakątkiem miasta :)........... hmmm nadal tkwią , bo jak to z moim szczęściem bywa :) rozpadało się po chyba trzech kwadransach sesji :( , a dopiero się rozgrzewałem , Agnieszka zresztą też . Bohaterka zdjęć wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie, osoba kreatywna i bardzo sympatyczna. Było to chyba nasze trzecie albo czwarte podejście do sesji , za każdym razem coś krzyżowało plany to mój brak czasu to znowu długa zima . W końcu prawie się udało , niestety prawie :) bo sesje przerwał wiosenny deszcz . Ale jak to się mówi: "nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło" :) jest okazja do następnej sesji !:)
Ale koniec opowieści przecież w tym spotkaniu chodziło o fotografie , więc zamieszczam kilka kadrów :








Jeszcze mały bonus :) Agnieszka w moim ulubionym kaszkiecie :)



Canon 5D + 85 1,8 + 50 1,4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz